...Que no te compren por menos de nada ...Que no te vendan amor sin espinas.

martes, 9 de diciembre de 2008

... na Sala Nasa.

Noite de Serans. Tócalle sair ó escenario ó grupo de Gaitas da Gracia:
 
Foron conseguindo que a xente, que se iba xuntando pouco a pouco, se  animase a bailar.

Sempre que podo vou a velos, aparte de porque toca a miña filla (razón moi importante!! jeje),  porque sempre consiguen aledarme un pouquechiño e, se cadra de estar con outros feirant@s coma min, animarme a  bailar un chisco, a pesares de que a miña filla me mire con cara de: "Esa non é a miña nai..socorro!!... que alguén a faga estar quieta!!" (Sonche os inconvintes do oficio de nai)

No hay comentarios:

FEEDJIT Live Traffic Feed

Cuando nadie me ve, quizá sale a la luz mi verdadero yo

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP